יצירת תוכן משלך יכול להיות אתגר אם אתה מפרסם ידיעון משלך מקוון או לא מקוון. בהתחלה זה נראה פשוט מאוד ואפילו זה נראה שזה מתאים לכל אחד, אך במציאות זה לא תמיד נכון.
עם זאת, ללא קשר כל נושא אתה מפרסם עליו, סוגי תוכן ניתן לחלק לארבע קטגוריות בדרך כלל, כלומר וכן עובדתי, טיפים קצרים, סיפורים מיני מקרים. מלבד כתיבת תוכן משלך, אתה יכול לקבל תוכן ייחודי משלך דרך קלה ומהירה על ידי ארגון ראיון עם מומחה או מנהיג בנושא.
לעתים קרובות, זה יכול להיעשות בחינם מאז המרואיין כותב את רוב התוכן, אין שום דבר אחר שאתה צריך לעשות מלבד לתת את המרואיין משהו בעל ערך בתמורה (אולי ארוחה!).
עכשיו, אם יש לך כסף מיותר, אתה יכול לשכור סופר צללים לכתוב תוכן עבורך מבלי לקחת שום קרדיט. אם תעסיק מישהו זול על בסיס קבוע תוכל לייצר לעצמך הכנסה נוספת.
שיטה נוספת ידועה רק למעט בהשגת התוכן שלכם היא דרך תחומים ציבוריים. אם אתה לא מכיר את "תחום ציבורי" את המנח "ברשות הציבור" פשוט אומר דבר אינו מוגן תחת חוקי זכויות יוצרים בארה"ב.
זה כולל את כל העבודות שפורסמו לפני 1923 ו, בתנאים מסוימים, עבודות שפורסמו עד 1978. וגם במקרה זה, אנו מתייחסים "עובד" על חומר כתוב כגון דוחות, מאמרים וספרים.
פרסום ספר מחדש ואריזה מחודשת וספק מידע שברשות הציבור יכול לעזור לך לחסוך זמן ומאמץ ולייצר לךהכנסה נוספת. ממנו תוכל ליצור רעיונות ותכנים חדשים כפי שהם זמינים. נוסף על כך, אתה לא צריך לשלם תמלוגים או דמי זכויות יוצרים על עבודה.
אם מוצא חן בעיניך הרעיון של פרסום תוכן מבלי לכתוב על החלק שלך, השיטה הזו היא בשבילך.
הכותב הינו מקדם אתרים ועוסק בשיווק רשתי באינטרנט.